رفتن به محتوای اصلی
۲۹ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۶
مدیر منطقه چهار شهرداری قم:

منطقه 4 شهری قم غرق در نور به استقبال نوروز 1402 می‌رود/آماده‌سازی کمپینگ بوستان علوی برای اسکان مسافران نوروزی

مطلب بدون عنوان 664
مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: نصب ریسه روشنایی به طول 10 هزار متر، نصب 30 پرژکتور روشنایی و تزئینی، گوشه‌ای از اقدامات منطقه چهار در طرح استقبال از بهار و ایام نوروز بوده است.

علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اقدامات در طرح استقبال از بهار در سطح منطقه چهار، حرص درختان سطح منطقه در اسفندماه و در آستانه سال جدید را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: پاک‌سازی شوارع و معابر از ضایعات شاخه درختان حرص شده نیز انجام‌شده است.
وی با بیان اینکه گل‌کاری باغچه‌ها انجام‌شده است، مطرح کرد: رنگ‌آمیزی مبلمان شهری، نرده‌ بلوارها و بوستان‌ها ازجمله اقداماتی است به مناسبت آغاز سال جدید در دستور کار قرار داشته است.
مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به اینکه ساماندهی بوستان علوی به‌عنوان کمپینگ نیز انجام‌شده است، عنوان کرد: همچنین رنگ‌آمیزی جداول سطح شوارع به طول 125 هزار متر نیز صورت گرفته است.
وی ادامه داد: رنگ‌آمیزی 70 سطل‌های زباله خیابانی، رنگ‌آمیزی 180 مخازن فان و لکه‌گیری و آسفالت شوارع و بوستان‌ها با 200 تن آسفالت نیز انجام‌شده است.
اقبالیان با تأکید بر اینکه ستاد نوروزی و خدمات سفر به متراژ 500 مترمربع نیز آماده‌شده است، خاطرنشان کرد: همچنین 200 مترمربع بنر مناسبتی برای ایام نوروز 1402 چاپ و نصب‌شده است.
وی از آماده‌سازی سفره هفت‌سین در منطقه چهار شهری قم یاد کرد و گفت: همچنین نصب ریسه روشنایی به طول 10 هزار متر، نصب 30 پرژکتور روشنایی و تزئینی و خرید و نصب پرچم و پارچه به مبلغ 100 میلیون تومان نیز انجام‌شده است.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nlNj